ΕΝΑ BLOG ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΑΠΟ ΕΠΙΡΡΟΕΣ "BLOCKS"..
ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ,
ΣΑΤΙΡΑ ΚΑΙ ΣΑΤΥΡΑ,
ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ,
ΧΡΩΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΟΣΑ ΜΑΣ ΧΑΛΑΝΕ...
ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ...

Καλώς την και την προβοκάτσια.....

Μα τι διαβάζω πρωί πρωί με το καφεδάκι μου στο γραφείο, με μουντό καιρό και ψιλοκρύο (πάλι).....
Το αγαπημένο μου BLOG...το ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ........FIMOTRO(!!!!!!) έγραψε και πάλι την αλήθεια....
Τώρα..τι να πω; ότι καθόμουνα σαν μ.....ς στο συνέδριο όλη μέρα, για να έρθει σήμερα το FIMOTRO να μου πει τι έγινε;;;; Εγώ πάντως αγαπητό FIMOTRO δεν είδα και πολύ κόσμο να θέλει να είναι με το μέρος του Αξιώτη....καμιά 40αριά άτομα ήτανε, άντε σπρώξε 50....Γιατί τα υπόλοιπα χίλια να θέλουνε να πάνε με αυτούς....είναι Β.Π. να μου πεις....τα Χατζάκια είναι βλαχάκια άκουγα....
Τώρα ποιός "ζυμώνει" ποιόν; (μαθαίνω και ορολογία)...

Οι σοβάδες πέσανε στο Σ.Ε.Φ. από το ακροατήριο του κ. Αξιώτη....

Τελικά όντως θα έχει πλάκα αγαπημένο μου FIMOTRO.... γιατί αν συνεχίσεις έτσι....

....θα σε μαλλώσω.....

Κάθε πρωί όμως δεν θα παραλείπω να σε διαβάζω....μου φτιάχνεις τη μέρα...γιατί το γέλιο κάνει καλό!!!


μου έχει κρυώσει και ο καφές...
φτου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου